“Vienkārši parunāties par jebkuru tēmu vai problēmu, kas viņam ir svarīga, tādejādi arī mazinot atstumtību un vientulību. Kad sāku pētīt, vai šāda tālruņa līnija jau eksistē, izrādījās, ka nē. Tā arī radās sociālais projekts “Parunāsim?”, stāsta I. Muižniece. Šobrīd sociālais uzņēmums “Sonido” nodarbina 21 darbinieku, tostarp no 12 sociālās atstumtības riska grupām. “Sonido” zvanu centra pieprasītākais pakalpojums ir ienākošo zvanu serviss, kas ietver dažādu nolūku virtuālo sekretāru pakalpojumus, tostarp atsauksmju tālruni, sūdzību pieņemšanu un klientu atbalstu. Projektā “Parunāsim?” strādā cilvēki ar invaliditāti, kuri paši ir izgājuši cauri dažādiem dzīves posmiem un prot ar empātiju uzklausīt zvanītājus.
Pieredzes stāsti
Cilvēku ar invaliditāti iekļaušana – sociālā uzņēmuma “Sonido” stāsts
Inga Muižniece kopš 2013. gada vada savu sociālo uzņēmumu "Sonido", kas sākotnēji radās kā ideja par zvanu centru cilvēkiem, kuri vēlas parunāties.
Citi resursi
Pieredzes stāsti
Pieredzes stāsti
Pieredzes stāsti